Sunday, March 6, 2016

Moj doprinos Malom - lov na Beogrđane

Današnji dan sam započeo odlaskom na pijacu. Tačnije, pravio sam društvo mojoj boljoj polovini. Ali avaj. Više puta sam opisivao Vidikovac, njegovu lepotu i nesvakidašnje upropašćivanje u kome svaki grdonačelnik nesebično daje svoj doprinos. Pa tako i trenutni. Šta je to što čoveka natera da se lati virtuelnog pera? Čista nemoć. Ogrčenost i razočaranje. Nekim specijalnim ljudima, koji donose odluku  tome šta ćemo da radimo, kako ćemo da živimo i kako brzo i nimalo dostojanstveno da propadnemo. Nisam u gdinama kada mi se lako lepi optimizam. Naprotiv. Sve češće me cinizam natera da oćutim u kokuznim vremenima. Ipak, svaka promena vlasti me natera da ponadam, bar na kratko da će se nešto promeniti. Kada je Vidikovac u pitanju, sigurno je da takvih promena neće biti.

Na neke stvari čovek prosto ne može da se navikne. Na primer na bahatost ljudi koja me neprikidno tera da se preslišavam oko toga po čemu se razlikujemo od drugih bića na planeti. I ponestaje mi odgovora - moram da primetim. Naravno, mogao bih da pišem ironično i da pohvalim finoću ljudi koji me okružuju. Mogao bih, ali neću jer je dosta toga. Dosta povlađivanja bahatosti koja nas svuda okružuje. Dosta je bilo! Zato sam odlučio da stvari pokrenem s mrtve tačke. Onako kako to može čovek mog profila. Ne ide da se hvatam za ....Ma svako zna šta je prava mera protiv bahatosti. Moje delanje je da ih identifikujem i odreagujem. Fino iako to ne zaslužuju. Uz video zapis ili sliku. Evo jedne.

Standarno parkiranje. Nažalost drugi se vidi sam kao delić.

Kao što se slike vidi stepenište je blokirano jednim autom. Drugi je odjezdio dok sam spremio "pametni" telefon da ih uslikam u zajedničkoj akciji blokade prolaza. Nekoliko puta ranije sam razne bahate ljude u izazivanju opasnih i odvratnih situacija slikao i postovao na FB. Nije to dovoljno. Smislio sam i ime - Beogrđani. To su svi oni koji žive u ovom gradu, a aktivno ga NAGRĐUJU. U haustorima - mokraćom, u parkovima psima koji ostavljaju iza sebe svašta, u ulicama majkama i očevima koji ili decu divljački šamaraju ili ostavljaju u kolima. Ima njih i u svim zgradama kao pušača koji su "pobedili" sistem, kasirkama koje kucaju duple artikle, studentima koji varaju na ispitima ili uče iz nakaznih beleški. Ima ih. Ima ih svuda i NAGRĐUJU Beograd. Konstantno.

Ono što me čudi je bahatost osvedočena oko moje pijace. Na ulici gde komunalci LEPO ćaskaju sa onima koji metalne tronošce postvaljaju na ulicu kako bi sebi ogradili deo ulice (???????). Na tezgama koje je gradska vlada postavila na parkinge (????). Na đubre koji iza sebe ostavljaju divlji prodavci dok se isti komunalci najavljuju da će uskoro proći. A ako gornja slika ne govori dovoljno ništa neće. Zato ih slikajte, delajte na isti na;in. Da pomognem ovom i sledećim gradonačelnicima da ne zatvaraju oči pred očiglednim i odvratnim bahatostima i prostaklucima. Meni je stvarno toga dosta.

No comments:

Post a Comment