Dani iza 1999. stigla nam je "demokratija", iskustvo kapitala i dušebrižnici. Dođoše pametni, obrazovani da nas poduče. Nas seljake sa Balkana. Oni koji su došli u njihovo ime nisu bili neuki. Naprotiv.
I tako nam rekoše kako se živi, kako se voli i ... kako se prave reklame. Nekima se to dopalo. Nekima su gadne, ispiraju im mozak, frustriraju i vređaju nas kao ljudska bića. Kako sve da stane u jednu rečenicu? Ali ako se napomene da su ciljani i pogođeni organi jetra, bubreg, pršljenovi i mozak, biće sve jasno. Nije bitno. Već smo shvatili da su nas lagali oko piva - SVETSKO, A NAŠE. O FIAT-u, kome smo nekada tepali fića. Kako da ne. No, od svega me najviše tada, a tek sada iznervirala igrarija "kapitalista" ili njihovih nesposobnih reklamofoliranata, koji se potrudiše da debrendiraju Bambi, a onda da ga na gluplji način ponovo reklamiraju. Evo slike koja je prognana s kutije.
Dobro. Mi smo seljaci s Balkana. Ne znamo šta je demokratija. To znaju bolje oni koji bacaju bojne otrove, a lažu da to drugi rade. Unište tuđu zemlju da bi rasadili svoje "standarde". Oni koji nam baciše radioaktivni uran i ko zna šta još. Ne znamo ni šta je reklama. Ali, avaj. Prođe kroz Bambi nekoliko različitih vlasnika i osvanu slika koja je glupa do bola, a beba je stvarno zloupotrebljena.
Da ne kažem da je majka čudna(????), ako tako malom detetu daje plazmu da gricka. E baš glupa reklama. Negde u svesti nekoga od onih koji sve gaze ovih dana, nadam se da će proraditi jedan mali crv. Crv grižnje savesti. A možda i neće. NA kraju krajeva nije ni bitno. Sidro nas vuče vertikalno nadole. Brzo, brzo, brzo...
I tako nam rekoše kako se živi, kako se voli i ... kako se prave reklame. Nekima se to dopalo. Nekima su gadne, ispiraju im mozak, frustriraju i vređaju nas kao ljudska bića. Kako sve da stane u jednu rečenicu? Ali ako se napomene da su ciljani i pogođeni organi jetra, bubreg, pršljenovi i mozak, biće sve jasno. Nije bitno. Već smo shvatili da su nas lagali oko piva - SVETSKO, A NAŠE. O FIAT-u, kome smo nekada tepali fića. Kako da ne. No, od svega me najviše tada, a tek sada iznervirala igrarija "kapitalista" ili njihovih nesposobnih reklamofoliranata, koji se potrudiše da debrendiraju Bambi, a onda da ga na gluplji način ponovo reklamiraju. Evo slike koja je prognana s kutije.
Tada je bila puštena priča kako je nemoralno da se koriste deca za reklame. A od tada se nagledasmo
golišavih mališana koji "srećno" uskaču u Pampers i ostale akrilate. Samo što ne zapište od sreće kao kuče u liftu.Dobro. Mi smo seljaci s Balkana. Ne znamo šta je demokratija. To znaju bolje oni koji bacaju bojne otrove, a lažu da to drugi rade. Unište tuđu zemlju da bi rasadili svoje "standarde". Oni koji nam baciše radioaktivni uran i ko zna šta još. Ne znamo ni šta je reklama. Ali, avaj. Prođe kroz Bambi nekoliko različitih vlasnika i osvanu slika koja je glupa do bola, a beba je stvarno zloupotrebljena.
Da ne kažem da je majka čudna(????), ako tako malom detetu daje plazmu da gricka. E baš glupa reklama. Negde u svesti nekoga od onih koji sve gaze ovih dana, nadam se da će proraditi jedan mali crv. Crv grižnje savesti. A možda i neće. NA kraju krajeva nije ni bitno. Sidro nas vuče vertikalno nadole. Brzo, brzo, brzo...
Lele profesore, kakav Vas tek tekst iščekuje kad budete videli Švepsove bilborde...
ReplyDeleteVideo. Iritiraju do bola.
ReplyDeleteZar kod nas nije zakonom zabranjena, izrada reklama na kojima se pojavljuju bebe?
ReplyDelete